۰
plusresetminus
این نیروها در حال عقب نشینی و فرار از کویت بودند که مورد حمله نیروهای ائتلاف قرار گرفتند. در طول این حمله حدود 1400 ماشین نظامی عراقی نابود شد. تلفات این حمله بین 10.000 نفر براورد شده است و هنوز تعداد آنها مبهم مانده، چراکه در ابتدای این حمله نیروهای عراقی ادوات نظامی را رها کرده و بصورت پیاده به سرعت خود را درون رودخانه و تالاب های نزدیک جاده انداختند.در طول جنگ چندین حمله مشابه دیگر در دیگر مسیرها اتفاق افتاد که از جمله آنها می توان به بزرگراه 8 اشاره کرد.
مرگ در بزرگراه کویتی + عکس
نیروهای امریکایی به یک کاروان بزرگ نظامی عراق در بزرگراه بین بصره و شهر کویت که بزرگراه 80 نامیده میشود حمله کردند و در طی مدت کوتاهی آنها تار و مار شدند. جنگ اول خلیج فارس ، عراق، 1991


این نیروها در حال عقب نشینی و فرار از کویت بودند که مورد حمله نیروهای ائتلاف قرار گرفتند. در طول این حمله حدود 1400 ماشین نظامی عراقی نابود شد. تلفات این حمله بین 10.000 نفر براورد شده است و هنوز تعداد آنها مبهم مانده، چراکه در ابتدای این حمله نیروهای عراقی ادوات نظامی را رها کرده و بصورت پیاده به سرعت خود را درون رودخانه و تالاب های نزدیک جاده انداختند.در طول جنگ چندین حمله مشابه دیگر در دیگر مسیرها اتفاق افتاد که از جمله آنها می توان به بزرگراه 8 اشاره کرد. در طول آن حمله کاروان دیگری از ادوات نظامی عراقی با حمله هلیکوپترهای آپاچی امریکایی قرار گرفتند و حادثه ای مشابه روی داد.

https://www.cafetarikh.com/news/19313/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما