۰
plusresetminus
برشهایی از کتاب «توهم سلطه»

علاح جراحی غده سرطانی

ما علاج مسئله‌ی فلسطین را در راه حل‌های دیکته‌شده‌ی ابرقدرت‌ها نمی‌دانیم؛ علاج زخم فلسطین، فقط قمع غدّه‌ی سرطانی حکومت صهیونیستی است و این کاملاً ممکن است.
علاح جراحی غده سرطانی
در ص 279 کتاب آمده است:

به فرموده‌ی رهبر انقلاب، تنها راه علاج زخم فلسطین جرّاحی غدّه‌ی سرطانی رژیم صهیونیستی از جسم منطقه است. نابودی شجره‌ی خبیثه‌ی صهیونیسم قطعی است و این مهم، بیداری، عزم و مبارزه‌ی ملّت فلسطین، غیرت و همت مسلمانان و به‌کارگیری امکانات جهان اسلام را می‌طلبد: «ما علاج مسئله‌ی فلسطین را در راه حل‌های دیکته‌شده‌ی ابرقدرت‌ها نمی‌دانیم؛ علاج زخم فلسطین، فقط قمع غدّه‌ی سرطانی حکومت صهیونیستی است و این کاملاً ممکن است...»(ص 271). فنای دولت غاصب صهیونیستی و آزادی کامل فلسطین قطعی است؛ «... این یک امر غیبی نیست، به نظر من یک امر منطقی است؛ یعنی برو برگرد ندارد...»

 

در صفحه 191 می خوانیم :

ایشان از همان سال‌های دور قبل از انقلاب تاکنون مکرراً تنها راه نجات فلسطین را از بین رفتن دولت غاصب صهیونیستی با زبان زور و قدرت ملّت فلسطین دانسته‌‌اند که با اتّحاد، ایستادگی، مقاومت و مبارزه‌ی مسلّحانه‌ی تمام‌عیار محقق خواهد شد: «ما معتقدیم که در نهایت، مسئله‌ی فلسطین در محافل سیاسی حل نخواهد شد؛ مسئله‌‌ی فلسطین در میدان‌های جنگ حل خواهد شد. دلیل هم یک چیز بیشتر نیست و آن این است که غاصبان فلسطین جز جنگ، جز زور، جز گردن‌کلفتی و قدرت‌مداری، هیچ منطق دیگری ندارند...»

https://www.cafetarikh.com/news/20173/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما