۰
plusresetminus
سیدمحمد غرضی در پاسخ به ادعای ابراهیم یزدی که ‌افرادی مثل غرضی خیلی چمران را اذیت می‌کردند، گفت: آیا امر خداپسندانه‌ای است که در زمان جنگ با کسی که قصد جنگیدن داشته باشد، مخالفت کنم
من چمران را اذیت نکردم/ امکانات استانداری را در اختیار داوود کریمی گذاشتم
سیدمحمد غرضی  در پاسخ به این پرسش که ابراهیم یزدی به تازگی در مصاحبه‌ای ادعا کردند که شما دکتر چمران را اذیت کردید؟ اظهار داشت: مگر آقای یزدی در جنگ حضور داشته است؟ اصولا خلاف شرع است فردی بخواهد علیه دشمن بجنگد و من با او مخالفت کنم.

وی با بیان اینکه  در زمان جنگ که استاندار خوزستان بودم سعی ‌کردم برای جنگ نیرو جمع کنم، گفت: آیا امر خداپسندانه‌ای است که در زمان جنگ با کسی که قصد جنگیدن داشته باشد مخالفت کنم؟.

غرضی در پاسخ به این پرسش که چه خاطره‌ای از زمان استانداری با دکتر چمران دارید؟گفت: قصد ندارم حرف کسی را نقض کنم در آن زمان به صورت مداوم در پی جمع کردن افرادی بودم که علاقمند بودند در جبهه حضور پیدا کنند و علیه دشمن بجنگند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ چند روز قبل در مکانی حضور داشتم که فردی به من گفت: شما  و داود کریمی لشکر محمد رسول الله را درست کردید. چون هر امکانی که در استانداری خوزستان بود را در اختیار داوود کریمی قرار می‌گذاشتی. این درحالی بود که روحم خبر نداشت. به همین دلیل می‌گویم امکان ندارد من با کسی که قصد جنگیدن داشت مخالفت کنم.

بنابراین گزارش، ابراهیم یزدی در مصاحبه‌ با مجله مهرنامه گفته بود ‌افرادی مثل غرضی خیلی چمران را اذیت می‌کردند. غرضی استاندار خوزستان بود و بنزین به ماشین‌ها نمی‌داد که بروند جبهه

https://www.cafetarikh.com/news/22515/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما