۰
plusresetminus
سند کشف‌شده از ساواک اشاره به کشف جسد سربریده یکی از اعضای مخفی سازمان دارد که توسط یکی دیگر از اعضای شاخه سازمان کشته شده است.
سند تاریخی حذف‌شده توسط منافقین
گروهک منافقین طی برهه ای قبل از انقلاب اسلامی عناصر اولیه خود را که بعضا با روحانیون در ارتباط بودند با دستگیری ساواک از دست می دهد.

از آنجایی که رخنه ساواک از ابتدا در سازمان انکار نشدنی است،با روی کار آمدن عناصر دیگر سازمان که با مطالعات مارکسیستی در تشکیلات بزرگ شده بودند تسویه های سازمانی درونی سازمانی عجیب با کینه های توصیف نشدنی به وقوع پیوست که سازمان در سالیان متمادی سعی می کند اسناد این موضوع از مراکز و نهادها و حتی پس از سالها از صفحات اینترنتی حذف گردد.

از سوی دیگر علنی شدند مزدوری ایشان برای سرویس های جاسوسی غربی بالاخص سازمان سیا و در عین حال خارج کردن آنها از لیست تروریستی آمریکا موجب شد که مدیران سازمان رسما از اقدامات خود در سالهای پیش از انقلاب برائت بجویند که در عین اینکه رخنه آمریکایی ها از ابتدا در سازمان را به نمایش می گذارد ،ماهیت مزدوری ایشان را برای توجیه رفت و آمد هایشان به آمریکا می باشد.

سند زیر ضمن اشاره به ترور مستشار آمریکایی، رئیس کمیته مشترک ساواک،به یکی از خشن ترین تصفیه های سازمانی منافقین در اصفهان اشاره دارد.

در این سند ساواک اشاره می کند که جسد سربریده یکی از اعضای مخفی سازمان که توسط اعضای شاخه سازمان کشته شده در اطراف نجف آباد پیدا شده است.




تصویر مستشار آمریکایی ترور شده توسط منافقین

منبع:دیده بان

https://www.cafetarikh.com/news/27999/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما