۰
plusresetminus
این پستچی‌ها مسئولیت جا به جایی نامه هایی را دارند که قرار است چشم‌هایی را که از نگرانی به انتظار نشسته اند را از راه بردارند.
عکس/پستچی‌های خاکی
سعید صادقی به سال 1332 در تبریز به دنیا آمد. وی عکاسی را از دوران انقلاب اسلامی در سال 1357 آغاز کرد و با سمت عکاس و خبرنگار در روزنامه جمهوری اسلامی در سال 1358 همزمان با شروع جنگ تحمیلی ادامه داد.

صادقی دهها نمایشگاه عکس اختصاصی برپا کرده و در نمایشگاه های گروهی بسیاری نیز شرکت داشته است که از جمله موضوعات آن می‌توان به :"جنگ"، "کودکان ،"ایران امروز"،"زنان ایران" و ... اشاره کرد. او در سال 1367 موفق به دریافت لوح زرین مزین به پیام امام‌خمینی از دست رئیس‌جمهور وقت شد. عضویت در شورای سیاستگذاری و دبیر علمی دوسالانه عکاسی معاصر جهان اسلام از جمله مسئولیت‌های او به شمار می‌روند.

صادقی به عنوان ارزشیاب و تعیین کننده درجه هنری هنرمندان متقاضی در رشته عکاسی وزارت ارشاد اسلامی ایفای خدمت کرده است. سعید صادقی در سال 1385 نشان شجاعت و در سال 1386 نشان درجه یک هنری شورای انقلاب فرهنگی را از آن خود کرد. همچنین کسب جوایز بی‌شمار و انتشار چندین کتاب در زمینه دفاع مقدس و جنگ، حاصل فعالیت های این هنرمند عکاس است.

عکسی که مشاهده خواهید کرد توسط این عکاس در دوران جنگ تحمیلی به ثبت رسیده است. این رزمندگان مسئولیت جا به جایی نامه های دیگر همرزمان خود را دارند و قرار است نامه هایی را به مقصد برسانند که چشم‌های نگرانی به انتظار نشسته اند.


منبع:فارس

https://www.cafetarikh.com/news/28451/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما