۰
plusresetminus
خود و برادرش تقى، هر یک، یک اسلحه کمرى دارند البته این اسلحه گرم یعنى هفت تیر از دوران 28 مرداد به این طرف در نزد این دو برادر باقى مانده و حتى در ضمن صحبتى که در چندى قبل از خلع سلاح عشایر فارس به میان آمده-بود یکى از آشنایان از تقى رمضان یخى پرسیده بود تکلیف اسلحه تو و برادرت در حالى که دولت، عشایر را خلع سلاح مى‏کند چه خواهد بود؟
درخواست لغو مجوز اسلحه  رمضان یخى
محرمانه مستقیم
حضور تیمسار معظم سرلشکر بختیار رئیس محترم سازمان امنیت و اطلاعات کشور
چون خدمت به دستگاهى که عنصر میهن‏پرستى چون شخص جنابعالى در رأس آن قرار دارد، از وظایف همگان است لذا به‏طور محرمانه به‏عرض مى‏رساند که :
حسین رمضان یخى چاقوکش سابقه‏دار و فردى که تاکنون سه قتل مرتکب شده، خود و برادرانش دهها پرونده چاقوکشى و شرارت دارند که نمونه‏اى از آخرین پرونده‏هاى آنان یکى حمله برادران و دارودسته چاقوکش حسین رمضان یخى بردکان عطارى اصغر بهرامى در خیابان مولوى و دیگرى حمله آن اشرار به باغ فردوس و مجروح و مضروب ساختن عده‏اى از-ساکنین این منطقه است. پرونده امر در شعبه 27 بازپرسى دادسراى تهران تحت رسیدگى است.
خود و برادرش تقى، هر یک، یک اسلحه کمرى دارند البته این اسلحه گرم یعنى هفت تیر از دوران 28 مرداد به این طرف در نزد این دو برادر باقى مانده و حتى در ضمن صحبتى که در چندى قبل از خلع سلاح عشایر فارس به میان آمده-بود یکى از آشنایان از تقى رمضان یخى پرسیده بود تکلیف اسلحه تو و برادرت در حالى که دولت، عشایر را خلع سلاح مى‏کند چه خواهد بود؟ تقى برادر حسین رمضان یخى در جواب گفته بود کسى به ما کارى ندارد دولت خودش به ما اسلحه داده زیرا اگر ماها نباشیم و از دولتها دفاع نکنیم نه دولتى خواهد بود نه نخست‏وزیر و نه مجلسى...
امیدوارم تیمسار معظم دستور گرفتن اسلحه‏هاى کمرى را که این دو برادر مدتهاست در خانه‏هاى خودشان پنهان کرده‏اند و با آنکه مورد تنفر عموم مردم هستند خودشان را نگهبان دولت و حافظ تخت و تاج شاهنشاهى مى‏شمارند صادر فرموده با خلع سلاح این دو برادر شرور موجبات راحتى مردم جنوب شهر را که همیشه گرفتار تهاجم و تاخت‏وتاز و چاقوکشى حسین رمضان یخى و برادران و دارودسته او هستند فراهم فرمایید.
                                                                     با تقدیم احترامات فائقه ـ سهراب بهمن‏پور 
                                                                                       ساکن جنوب شهر

 



https://www.cafetarikh.com/news/29440/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما