۲
plusresetminus
اردشیر زاهدی داماد محمدرضاپهلوی و سفیر وی در امریکا در خاطراتش از روزگار سخت و پرمشقت شاه پهلوی در آخرین روزهای عمرش سخن گفته است.
احضار روح رضا شاه
 اردشیر زاهدی داماد محمدرضاپهلوی و سفیر وی در امریکا در خاطراتش از روزگار سخت و پرمشقت شاه پهلوی در آخرین روزهای عمرش سخن گفته است.

وی در کتاب خاطراتش نوشته است:

موقعی که در مصر بودیم شاه به یاد جلسات احضار ارواح والاحضرت اشرف در تهران افتاد و تصمیم گرفت در مصر به احضار روح پدرش بپردازد و با او گفتگو کند.

در تهران والاحضرت اشرف با استفاده از چند هیپنوتیزور و احضارکننده ارواح جلسات احضار ارواح را به طور مرتب برگزار می‌کرد. آن موقع یک استوار در ارتش بود که قدرت روحی خارق‌العاده‌ای داشت و احضار ارواح می‌کرد. یک نفر نویسنده پا به سن هم در مۆسسه اطلاعات بود که مطالب جالبی در مورد احضار ارواح می‌نوشت و خودش هم استاد در این فن بود.

به هر حال یک نفر احضارکننده ارواح پیدا کردند و آن چند شب که در مصر بودیم بازی احضار ارواح برقرار بود و شاه که به شدت بیمار بود و در اثر استفاده از داروهای قوی ویژه بیماران سرطانی دچار توهمات ذهنی شده بود ادعا می‌کرد با رضاشاه و قوام‌السلطنه و محمدعلی فروغی تماس گرفته و آنها چه و چه به او گفته‌اند.

حالا چطور یک نفر احضار کننده روح که مصری بود و زبان فارسی نمی‌‌دانست ترتیب ملاقات شاه و گفتگوی او را با رضاشاه و رجال متوفی ایران داده بود برای ما هنوز لاینحل مانده است.

 
https://www.cafetarikh.com/news/29576/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما