۰
plusresetminus
پس از ویلیام چهارم که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷ ملکه ویکتوریای ۱۸ ساله به تخت نشست. دوران ۶۴ ساله سلطنت او در تاریخ انگلستان به عصر ویکتوریا شهرت دارد؛ که همزمان با به اوج رسیدن گستره مستعمرات انگلستان در سطح جهان بود.
تصاویر/رسم عجیب در دوره ویکتوریا
«دوره ویکتوریا یا دوره ملکه ویکتوریا که گاه‌به‌گاه دوره ویکتوریایی هم گفته می‌شود، دوره اوج انقلاب صنعتی در بریتانیا و اوج امپراتوری بریتانیا بود.

پس از ویلیام چهارم که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷ ملکه ویکتوریای ۱۸ ساله به تخت نشست. دوران ۶۴ ساله سلطنت او در تاریخ انگلستان به عصر ویکتوریا شهرت دارد؛ که همزمان با به اوج رسیدن گستره مستعمرات انگلستان در سطح جهان بود.»
این عکس‌ها در همین دوره گرفته شده‌اند:




خب، که چه؟!!

کجای این عکس‌های عجیب است؟!

نکته جالب در این عکس‌ها این است که عکس‌هایی که دیدید از اعضای فوت شده خانواده گرفته شده بودند.


پیش از دوره ویکتوریا، اغنیا گاهی سفارش می‌دادند که چهره عضو فوت شده خانواده نقاشی شود، اما طبعا همه از نظر مالی این امکان را نداشتند، با همه‌گیر شدن عکاسی، دیگر بیشتر مردم می‌توانستند با استفاده از این فن، خاطره عضو از دست رفته را برای همیشه جاودان کنند.


در آن دوره، میزان مرگ و میر اطفال و شیرخواران خیلی بالا بود، پس در بسیاری از عکس‌ها، ما اطفال فوت‌شده را می‌بینیم

با استفاده از گیره مخصوصی که در این عکس می‌بینید، خیلی از موارد، فوت‌شده‌ها در کنار زنده‌ها به صورت نشسته یا ایستاه قرار داده می‌شدند تا به صورتی تقریبا طبیعی، آخرین عکس دست‌جمعی با آنها گرفته شود.


در موارد زیادی، این عکس‌های پس از مرگ، تنها عکسی بود که از یک فرد به جا می‌ماند!

https://www.cafetarikh.com/news/29984/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما