۰
plusresetminus
مندرجات این دو صفحه که توسط یک مخبر آمریکایی تهیه شده بود مربوط به قاچاق مواد مخدره و باند قاچاقچیان هروئین و کوکائین در ایران بوده و والاحضرت اشرف پهلوی و اعلیحضرت همایون شاهنشاه و علیاحضرت ملکه مادر به ترتیب از گردانندگان باند فروشندگان مواد مذکور در خاورمیانه و ایران معرفی شده‌اند.
معرفی خاندان پهلوی در مجله تایم به عنوان فروشندگان مواد مخدر
مواد مخدر

شماره : ۲ـ ۳ـ ۵۲۵۱                                                    تاریخ : ۲۵۳۷/۱۱/۲۶[۱۳۵۷]
موضوع : مطبوعات خارجی

    در محافل مطلع مطبوعاتی تهران شایع است که شماره‌های اخیر مجله تایم که به ایران ارسال شده تماماً از طرف سازمان اطلاعات و امنیت کشور سانسور و دو صفحه وسط آن بریده شده است‌.
گفته میشود مندرجات این دو صفحه که توسط یک مخبر آمریکایی تهیه شده بود مربوط به قاچاق مواد مخدره و باند قاچاقچیان هروئین و کوکائین در ایران بوده و والاحضرت اشرف پهلوی و اعلیحضرت همایون شاهنشاه و علیاحضرت ملکه مادر به ترتیب از گردانندگان باند فروشندگان مواد مذکور در خاورمیانه و ایران معرفی شده‌اند.
در این مجله ذکر شده والاحضرت اشرف پهلوی به علت شناخته شدن در مسافرت‌هائی که برای حمل مواد مخدره ‌می‌نمایند از طرف پلیس کشورهای اروپایی تحت نظر ‌می‌باشد کما اینکه والاحضرت اصولاً حق ورود به خاک فرانسه را ندارند زیرا در هر مسافرتی که معظم لها ‌می‌نمایند با استفاده از مصونیت خاندان سلطنتی مبادرت به حمل مقادیر زیادی مواد افیونی و هروئین به خاورمیانه می‌نمایند و حتی والاحضرت فاطمه پهلوی که دارای شوهر آمریکایی هستند در آمریکا تحت مراقبت می‌باشند.
اداره سوم
ـ آیا صفحه وسط مجله مزبور را بریده‌اند؟
ـ قبلاً دستور داده شده‌...نمیبایستی اجازه داده شود.....را انجام دهید.

 

https://www.cafetarikh.com/news/31027/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما