۰
plusresetminus
استاندار گیلان گفت: قدم های استوار «حاجی جوشن» در کاروان پیاده مرقد امام خمینی (ره) و حضور ارزشمند و روحیه آفرینش در جبهه های جنگ هرگز از اذهان فراموش نخواهد شد.
رزمنده‌ای که بیش از 2000 روز را در جبهه گذراند+عکس
دکتر محمدعلی نجفی، استاندار گیلان در دیدار با حاج حسن جوشن از پیشکسوتان بسیجی دوران دفاع مقدس گفت: این پیر بسیجی جزو ذخایر و پشتوانه انقلاب است و جوانان باید حاج حسن جوشن را الگوی خود قرار بدهند.
وی با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی های رزمندگان گیلانی در طول هشت سال دفاع مقدس، توضیح داد: رزمندگان گیلانی هریک به توان خود نقش با شکوهی را در دوران حماسه و ایثار به نمایش گذاشتند. یکی از آن‌ها حاج حسن جوشن است از همین رو فرزندان‌مان باید قدردان او و دیگر رزمندگان باشند چرا که آسایش و امنیت را برایمان به ارمغان آورده‌اند.



نجفی افزود: قدم های استوار حاجی جوشن در کاروان پیاده مرقد امام خمینی (ره) و حضور ارزشمند و روحیه آفرینش در جبهه های جنگ هرگز از اذهان فراموش نخواهد شد.

در بخشی از این دیدار حاج حسن جوشن ضمن بیان خاطرات خود از دوران دفاع مقدس بیان کرد: سرکشی های مداوم استاندار گیلان از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران براساس روحیه و سابقه توجه به ارزش های دفاع مقدس است. ما هرگز نباید از یاتد شهدا و ایثارگران غافل بشویم.

این رزمنده پیشکسوت بسیجی یادآور شد: با توجه به شرایطی که در کشور ایجاد شد و حمله دشمن به خاکمان به دفاع از دین، قرآن و کشورم پرداختم در در مجموع دو هزار و 370 روز در جبهه بودم و با دشمن مبارزه کردم.    منبع: ایسنا
https://www.cafetarikh.com/news/32301/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما