۰
plusresetminus
باب بانر: آدولف هیتلر در سال 1945 خودکشی نکرده بود و تا سالها بعد از آن تاریخ در برزیل زندگی کرده است.
هیتلر تا سال 1984 زنده بود!+عکس
باب بانر: آدولف هیتلر در سال 1945 خودکشی نکرده بود و تا سالها بعد از آن تاریخ در برزیل زندگی کرده است.   به گزارش العالم، باب بانر، مأمور سابق سازمان سیا در این باره می گوید در سال های اخیر داستان های زیادی مغایر با روایت رسمی درباره مرگ هیتلر رهبر آلمان نازی مطرح شده که خودکشی هیتلر و همسرش «اوا براون» با خوردن کپسول سمی سیانور یا شلیک گلوله به سر را نفی می کند.

پایگاه اینترنتی «ام 6 اینفو» به نقل از بانر افزود: بر اساس 700 سند سری که اکنون منتشر شده است، هیتلر داستان ساختگی خودکشی را طراحی کرد، اما پس از آن با یک زیردریایی به «تنریف» اسپانیا و پس از آنجا به آرژانتین رفت.

به ادعای بانر، هر چه بیشتر در اسناد و کتاب های تاریخی دقت کنیم، در می یابیم که دلیلی برای خودکشی هیتلر وجود ندارد. یکی از اسناد موجود هم حاکیست که ارتش آمریکا در آلمان نتوانست جسد هیتلر را کشف کند و هیچ دلیلی نیز درباره مرگ یا خودکشی وی در دست ندارد. 
 
همچنین یک دانشجوی برزیلی در پایان نامه دکترایش در سال 2014 مدعی شد که هیتلر با نام مستعار آدولف لایپزیگ در برزیل می زیست، تا اینکه در سن 95 سالگی در سال 1984 میلادی مرد. 

بانر هم به نقل از یک مرد یونانی در یک فیلم مستند گفته است که هیتلر و شماری از شخصیت های رژیم نازی، اواخر جنگ جهانی از آلمان گریخته و راهی آمریکای لاتین شدند.       آدولف هیتلر 20 آوریل 1889 در مسافرخانه‌ای در شهری مرزی و کوچک به نام بران‌آئو ام این در اتریش، بین مرز اتریش و امپراتوری آلمان زاده شد.

وی از سال 1934 رهبر حزب سوسیالیست ملی کارگران آلمان شد تا اینکه در سال 1939 جنگ جهانی دوم را آغاز کرد؛ جنگی که در سال 1945 میلادی با شکست آلمان و متحدانش پایان یافت.   منبع: فرادید
https://www.cafetarikh.com/news/32357/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما