۰
plusresetminus
در گزارشی ادعا شده آدولف هیتلر، منفورترین دیکتاتور جهان آن طور که گمان می‌شود براثر خودکشی نمرده است و تا سن 95 سالگی در شهر کوچکی در برزیل به همراه معشوقه سیاهپوستش زندگی می‌کرد!
زندگی‎هیتلر‎تا‎95سالگی‎دربرزیل!/عکس
"سیمونی رنه گوئریرو دیاس" در کتابش به نام "هیتلر در برزیل، مرگ و زندگی او" ادعا کرده است، هیتلر به پاراگوئه گریخته و از طریق آرژانتین به برزیل رسیده و در شهر ماتوگروسو مستقر شده بود.
به گزارش اسکای نیوز، دیاس برای اثبات ادعایش حتی از تصویر دیکتاتور بزرگ آلمان در کتابش استفاده کرده تا هیتلر را با معشوقه سیاهپوستش "کاتینگا" نشان دهد. آن طور که ادعا می‌شود این عکس دو سال پیش از مرگ وی در سال 1984 گزارش شده است.


  هیتلر در این مدت نام "آدولف لیپزیگ" را برای خود انتخاب کرده بود و در بین محلی‌ها به نام "آلمانی پیر" شناخته می‌شد.

دیاس در این کتاب ادعاها درباره خودکشی هیتلر در آوریل 1945 را رد می‌کند. این نویسنده خواهان انجام آزمایش دی ان ای از بقایای لیپزیگ است.

آن طور که در گزارش اسکای نیوز آمده دیاس زمانی درباره هویت لیپزیگ شک می‌کند که با فوتوشاپ سیبلی را برای او در نظر می‌گیرد و او را با رهبر نازی‌ها مقایسه می‌کند.

این در حالی است که همواره تئوری‌های توطئه متعددی درباره فرار هیتلر به آمریکای جنوبی وجود داشته است. دانشگاهیان برزیل این ادعاها را نادرست می‌دانند.   منبع: ایسنا
https://www.cafetarikh.com/news/32453/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما