۰
plusresetminus
مستند «دعوت» ویژه چهلمین روز شهادت طلبه ناهی از منکر شهید علی خلیلی از شبکه قرآن پخش می‌شود.
پخش مستند «دعوت» ویژه چهلمین روز شهید خلیلی از شبکه قرآن
محمدحسین رنجبران در وبلاگ اتاق شیشه‌ای خبرنگار نوشت: با تلاش فشرده‌ای که همکارانم درشبکه قرآن و معارف سیما انجام دادند بالاخره مستند "دعوت " ویژه چهلمین روز شهادت طلبه ناهی ازمنکر "شهید علی خلیلی" به پخش رسید مستندی که به نظرم خیلی حرف ها برای گفتن دارد بویژه با مسئولان و اهل فرهنگ و حوزویان.

علی خلیلی را شخصا نمی شناختم اما با این مستند او را و حس و حال معنویش را کم و بیش شناختم، علی بیش از آنکه یک ناهی از منکر باشد یک معلم خوب و دلسوز برای جوان‌ها و نوجوان های امروز و یک شاگرد پاک سرشت و با پشت کار و اهل عمل برای علماء بود و یک دلسوز و دغدغه مند فرهنگ فاطمی.

توصیه می‌کنم امشب ساعت بیست و سی از شبکه قرآن و معارف سیما این مستند را که زیاد هم از شما وقت نمی‌گیرد و کلا سی دقیقه است، ببینید تا با شخصیت واقعی او که برخی در شبکه‌های مجازی و آن سوی آبی به دروغ معرفی کرده‌اند بی واسطه با زبان و کلامش و اعمالش که دوستان و غیردوستانش تفسیر می‌کنند آشنا شوید.

مسئولان فرهنگی هم این مستند را ببینند و مثل همیشه فقط توصیه کنند که امربه معروف و نهی از منکر کارخوبی است ، ازآنها قطعا بیش از این توقعی نیست.

حوزویان هم ببینند این مستند را و الگو بگیرند از رابطه صمیمانه این جوان برومند با جوانان و نوجوانانی که فاصله سنی شان با او کم نیست اما فاصله دل و قلبشان خیلی خیلی اندک است چیزی که شاید گم شده بسیاری از آنها باشد.



https://www.cafetarikh.com/news/34958/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما