۰
plusresetminus
وبلاگ راه بی‌بن‌بست

مشخصات یک شیعه ناب انگلیسی

شیعه هیچ وقت از آغوش دشمن برای رسیدن به هدفش استفاده نکرده، مانند مولایمان حضرت علی(ع) که پیشنهاد طلحه و زبیر را نپذیرفت.
مشخصات یک شیعه ناب انگلیسی
وبلاگ راه بی‌بن بست نوشت: شیعه تا بوده و هست ظلم ستیز بوده و هست، هر جا ظالم باشد در مقابلش خواهد ایستاد؛ شیعه هیچ وقت از آغوش دشمن برای رسیدن به هدفش استفاده نکرده، مانند مولایمان حضرت علی(ع) که پیشنهاد طلحه و زبیر را نپذیرفت.

آن روز علی از وحدتی دم می‌زد که اسلام تازه متولد شده را زنده نگه داشت، وحدتی برای حفظ اسلام ناب محمدی، اما این روزها عده‌ای از حضرت علی (ع) غیرتی‌تر شده‌اند و وحدت علی (ع) را به شعار فرمایشی برائت تغییر داده‌اند؛ شعاری برخاسته از دل دشمن برای تفرقه‌ای که علی 1400 سال پیش از بوجود آمدنش جلوگیری کرد.

اما دشمن امروز مصمم‌تر از دیروز کمر برای ایجاد تفرقه بسته؛ و ظاهر بین‌ها مثل همیشه با حقه عمروعاصی گول میخورند؛ همین عده دایعه دفاع از حقوق تشیع می‌زنند و اما شیعیان ایران، بحرین و سوریه را فراموش کرده‌اند چون با منافع اربابانشان تضاد داره.

اربابانی با پیش کشی از جنش رسانه برای تماشای تفرقه برنامه ریزی شده خود؛ شیعیان امیرالمومنین (ع) را دجالی و منحرف و وحدتی خواندید، آیا با خود فکر می‌کنید که اسلام ناب محمدی (ص) را اجرا می‌کنید؟

به دنبال زمین زدنِ آخرین سنگر شیعیان هستید و خودتان خوب می‌دانید چه دندان‌های از غیض به هم فشرده و چه گرگ‌های گرسنه‌ای منتظر زمین خوردنِ ما هستند و آیا فکر می‌کنید این اعمالتان مرضیِ حضرتِ زهرا سلام الله علیها است؟

علمای شیعه را از جمله آیت الله بهجت و شهید صدر و غیره را تکفیر که هیچ، سب و لعن و دشنام می‌دهید لابد فکر کرده‌اید شیعیان تنوری هستید و هر عملی انجام می‌دهید عین فرمایش امام معصوم است؟

کتاب خدا را آنطور که باب میل‌تان است می‌خوانید؛ آیا این همان پیامبر و اهل بیتی هستند که برای اتمام مکارم اخلاق آمده‌اند و شما  این ذواتِ مقدسه را این طور به جهانیان معرفی می‌کنید؟

بدون توجه به تمام علما و فقهای شیعه هر عملی را با سوء استفاده از اسم سرور و سالارِ شهیدان انجام می‌دهید و آخرش می‌گویید: مرجع ما اجازه داده است!

چقدر می‌توانستیم این انرژی و هزینه و وقتمان را صرف گسترش شیعه بنماییم ولی حیف که عده‌ای ...



https://www.cafetarikh.com/news/34967/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما