۰
plusresetminus
در غرب هیچ چشم بینا و گوش شنوایی وجود ندارد ببیند این همه ظلم و ستم و کشت و کشتار را؛ سازمان ملل که هیچ، بیانیه که هیچ، اقدام که هیچ، محکومیت که هیچ، وجدانی نیست تا برای این همه ظلم علیه انسانیت، درد بگیرد؛ هیچ که هیچ!
هیچ در هیچ» فرمول مورد استفاده غرب برای احقاق حقوق بشر

به گزارش سایت جوان و تاریخ، وبلاگ راه روشن نوشت: تروریست‌ها تحت حمایت مستقیم آمریکا، عربستان و اسرائیل غاصب از انجام فجیع‌ترین خباثت‌ها و شدید‌ترین جنایت‌ها دریغ نمی‌کنند؛ پیر و جوان، زن و مرد و کوچک و بزرگ هم ندارد برایشان.

انگار سازمان ملل که هیچ، در غرب هیچ چشم بینا و گوش شنوایی وجود ندارد ببیند این همه ظلم و ستم و کشت و کشتار را؛ بیانیه که هیچ، اقدام که هیچ، محکومیت که هیچ، وجدانی برای این همه ظلم و ستم علیه انسانیت، برای واژه‌ای به نام انسان درد بگیرد لااقل؛ هیچ که هیچ…

البته ما انتظار نداریم تا از دنیای غرب، برای این همه حقوقی که نقض می‌شود از مردمی که گناهشان آزادی‌خواهی و استقلال است، اقدامی ولو در حد یک تپش قلب کوچک ببینیم.

چرا که ما می‌دانیم تفکر مادی گرای، دنیابین، محدود بین، سطحی نگر غرب اصلاً قدرت درک مفهوم والای انسان متمدن، معنوی، نامحدود، عمق‌نگر وارسته متعالی را ندارد.

وجدان مان آنگاه درد می‌گیرد که آنهایی که اصلاً نمی‌فهمند انسان را، نمی‌فهمند انسانیت را، نمی‌فهمند فلسفه وجودی انسان را، آنها که اینها را نمی‌فهمند، حالا می‌آیند برای این مفهومی که اصلاً هیچگاه نفهمیده‌اند آن را، تعیین حد و حدود، حق و حقوق می‌نمایند.

حالا اینها که اصلاً از انسان حتی در حد یک حیوان هم نفهمیده‌اند می‌خواهند بشوند مجری حقوق بشر در جهان؛ حالا می‌خواهند بگویند: اینجا حقوق بشر این است، آنجا حقوق بشر آن است.

نفهمیده‌اند و نخواهند فهمید، چون نفهمیده‌اند و تصور می‌کنند فهمیده‌اند و خوب فهمیده‌اند، حالا دیگر مصیبت است که بخواهی به ایشان بگویی که نفهمیدید، نمی‌فهمید.

برای ما افتخار است که بگوییم در پرتو اسلام و ایمان و قرآن و این انقلاب و این نظام اسلامی آنقدر فهمیده‌ایم که شما هیچ نفهمیده‌اید از مفهوم والایی به نام انسان، از حق و حقوق آن.

یقیناً گذر زمان به جهانیان اثبات خواهد کرد که آن بشری که غرب تعریف می‌کند آن را مرتبه‌ای پایین از شأنی است که حیوان دارد در اسلام؛ یقیناً بشر غربی با تعریف فعلی در اقیانوس مشکلات غرق خواهد شد و محکوم به زوال و فنا و نابودی است؛ یقیناً گذر زمان انسان مترقی متعالی معنوی اسلامی انقلابی را در پرتو صدور اسلام و انقلاب اسلامی به جهانیان خواهد شناساند.

وای به حال آنانی که قدم از حرکت در مسیر انقلاب اسلامی بردارند و حتی به اندازه سر سوزنی بخواهند مسیر غرب را بپویند.

ما صاحب ایده و تمدن و فرهنگ و قدرت برتریم، باشد به خود بیاییم که: «یا أیها الذین آمنوا ان تنصروا اللّه ینصرکم و یثبت أقدامکم» و پیروزی نهایی از آن ماست.

https://www.cafetarikh.com/news/34977/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما