۰
plusresetminus
او در نقش بتمن حتی شانس این را یافت که سوار لامبورگینی که به شکل خودروی بتمن رنگ آمیزی شده بود بشود. مردم شهر نامش را فریاد بزنند مایلز.. مایلز... و او دخترکی را که در کلافی از کابل و طناب به دام افتاده بود آزاد کرد.
از مایلز تا ماهان
کامران نجف زاده در وبلاگ شخصی اش نوشت:

اپیزود اول:
  صبح زنگ زدم به آقای برهان. آقای برهان پدر ماهان است. ماهان همان شاگرد کلاس درس معلم مریوانی است. معلم مریوانی همانی است که موهای سرش را تراشید تا شبیه ماهان شود. تا همشاگردی های ماهان دیگر او را به خاطر اینکه موهایش ریخته به خاطر اینکه نمی دانند شیمی درمانی چیست، اذیت نکنند. آقای معلم می توانست هی مشق بگوید و هی خط بزند و عصر هم برود مسافرکشی و خرجی بیاورد . اما معلم ،" معلم" بود. حالا سر کلاس دیگر هیچکس کله کچل ماهان را مسخره نمی کند. اصلا جرات نمی کند چون آقای معلم هم کچل است. ---- 1389434543_0242.jpg   اپیزود دوم:
مایلز کودکی است در سانفرانسیسکو که سرطان دارد. آرزویش این است که بتمن باشد. صبح روز شنبه پدرش او را به یک مغازه اسباب بازی فروشی می برد تا با پوشیدن تن پوش بتمن دست کم ظاهرش را شبیه " ابرقهرمان" رویاهایش کند. اما این بازی همزمان می شود با پیام تلویزیونی رئیس پلیس شهر سانفرانسیسکو که با قطع برنامه های عادی از وضعیت فوق العاده خبر می داد و از بتمن کوچک کمک می خواهد. از این لحظه بود که بتمن کوچولو وارد کارزار می شود و در چند عملیات مختلف مشکلاتش را برطرف می کند. 131116223941_batkid_sanfrancisco_scott_miles_224x280_ap_nocredit.jpg مستند جالبی دیدم از مایلز که چطور به آرزوهایش رسید. او در نقش بتمن حتی شانس این را یافت که سوار لامبورگینی که به شکل خودروی بتمن رنگ آمیزی شده بود بشود. مردم شهر نامش را فریاد بزنند مایلز.. مایلز... و او دخترکی را که در کلافی از کابل و طناب به دام افتاده بود آزاد کرد. این برنامه خلاقانه توسط یک مجموعه مردم نهاد به نام "آرزو کن"  ( Make a wish )ترتیب داده شده بود.   131116223534_batkid_sanfrancisco_scott_miles_624x351_ap_nocredit.jpg --- اپیزود سوم:
اول بچه های سایت نگار و بعد رادیو و تلویزیون یک هفته است عکس معلم مریوانی و شاگردانش را منتشر کرده اند . پدر ماهان به من گفت:تنها " یک نفر"  زنگ زده تا مخارج درمان پسرش را بر عهده بگیرد البته او هم  دیگر پیگیری نکرده...!   کاش در روزهای آینده آموزش و پرورش اعلام کند: خرج درمان "ماهان " با ما... البته می دانم در هیچ کدام از بخشنامه هایشان نمی گنجد... ؛کاش وزیر بهداشت یک روز اعلام کند ما " ماهان" را برای درمان به تهران می آوریم. هزینه اش با ما. کاش اصلا مردم کمک کنند یک آرزوی "ماهان"  را بر آورده کنیم.  

https://www.cafetarikh.com/news/35012/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما