کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برشهایی از کتاب «توهم سلطه»

علاح جراحی غده سرطانی

7 شهريور 1393 ساعت 11:51

ما علاج مسئله‌ی فلسطین را در راه حل‌های دیکته‌شده‌ی ابرقدرت‌ها نمی‌دانیم؛ علاج زخم فلسطین، فقط قمع غدّه‌ی سرطانی حکومت صهیونیستی است و این کاملاً ممکن است.


در ص 279 کتاب آمده است:

به فرموده‌ی رهبر انقلاب، تنها راه علاج زخم فلسطین جرّاحی غدّه‌ی سرطانی رژیم صهیونیستی از جسم منطقه است. نابودی شجره‌ی خبیثه‌ی صهیونیسم قطعی است و این مهم، بیداری، عزم و مبارزه‌ی ملّت فلسطین، غیرت و همت مسلمانان و به‌کارگیری امکانات جهان اسلام را می‌طلبد: «ما علاج مسئله‌ی فلسطین را در راه حل‌های دیکته‌شده‌ی ابرقدرت‌ها نمی‌دانیم؛ علاج زخم فلسطین، فقط قمع غدّه‌ی سرطانی حکومت صهیونیستی است و این کاملاً ممکن است...»(ص 271). فنای دولت غاصب صهیونیستی و آزادی کامل فلسطین قطعی است؛ «... این یک امر غیبی نیست، به نظر من یک امر منطقی است؛ یعنی برو برگرد ندارد...»

 

در صفحه 191 می خوانیم :

ایشان از همان سال‌های دور قبل از انقلاب تاکنون مکرراً تنها راه نجات فلسطین را از بین رفتن دولت غاصب صهیونیستی با زبان زور و قدرت ملّت فلسطین دانسته‌‌اند که با اتّحاد، ایستادگی، مقاومت و مبارزه‌ی مسلّحانه‌ی تمام‌عیار محقق خواهد شد: «ما معتقدیم که در نهایت، مسئله‌ی فلسطین در محافل سیاسی حل نخواهد شد؛ مسئله‌‌ی فلسطین در میدان‌های جنگ حل خواهد شد. دلیل هم یک چیز بیشتر نیست و آن این است که غاصبان فلسطین جز جنگ، جز زور، جز گردن‌کلفتی و قدرت‌مداری، هیچ منطق دیگری ندارند...»


کد مطلب: 20173

آدرس مطلب :
https://www.cafetarikh.com/news/20173/علاح-جراحی-غده-سرطانی

کافه تاریخ
  https://www.cafetarikh.com