۱
plusresetminus
از فراماسونری تا جام جهانی(2)

نشانه‌های فراماسونی در توپ جام جهانی 2010

اگر در طرح‌های مثلثی منقوش بر روی توپ این بازی‌ها که حرف و حدیث زیادی نیز در باره آن بوجود آمد اندکی دقت بفرمایید متوجه خواهید شد که روی بدنه توپ سه هرم آیرودینامیک طراحی شده که در کنار هر ضلع آن یازده مثلث یا هرم کوچکتر قرار دارد که مجموعاً در اطراف هر مثلث بزرگ 33 مثلث یا هرم کوچک جای می‌گیرد. که اشاره به دو عدد فوق مقدس ماسون‌ها یعنی یازده و سی و سه دارد! (اعداد نه، یازده، سیزده و سی و سه اعداد مقدس ماسون‌ها هستند و در این میان عدد 11 از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است(.
نشانه‌های فراماسونی در توپ جام جهانی 2010
عقاید فراماسونری

با وجود پراکندگی در عقاید گروه های مختلف ماسونی؛ اما با این حال در لا به لای عقایدشان، میتوان مشترکات فراوانی نیز یافت. نکته مهمی که وجود دارد این است که فلسفه وجودی بسیاری از عقاید ماسونی به طور کامل شناخته نشده است، اما این به معنای عدم وجود این اعتقادات نیست. برای مثال شواهد فراوانی وجود دارد که نشان می دهد اکثر گروه های ماسونی، شیطان را تقدیس می کنند. از جمله، اذعان خود آنها به تقدیس لوسیفر (یکی از نام های شیطان) و یا استفاده از علایم بی شماری که اکثر آن ها توسط گروه های شیطان پرست نیز استفاده می شوند. هنوز نمی دانیم که چه عاملی آنان را به این تفکر سوق داده است. (البته این نکته تقریباً اثبات شده است که ماسون ها و شیطان پرستان به موجودی به نام ابلیس یا شیطان اعتقاد ندارند، بلکه آن ها بزرگداشت شیطان را به عنوان نمادی برای مخالفت با ادیان انجام می دهند. در هر صورت، علت لجاجت بیش از حد آنها با دین و اصرار افراطی آنها بر بزرگداشت شیطان به عنوان نماد ضد دینی، کاملاً روشن نشده است.) نکته دیگر این که بسیاری از گروه های ماسونی شیطان پرست، الهه های ملل باستان را نیز ارج می نهند. با این حال بخشی از عقاید ماسون ها که کاملاً اثبات شده اند، عبارتند از:

۱ ادعای روشنی بخش  بودن شیطان

۲ بزرگداشت شیطان و نمادهای شیطانی

شیطان پرستی یک مذهب لا مذهبی همچون بودیسم است! شیطان پرستی لامذهبی است ... خود پرستی است ما خودمان را می پرستیم ... شیطان پرستی ماده گرایی است ... شیطان پرستی بی دینی است. مذهبی که در آن نیازی به توضیح هیچ کدام از کارهایمان به هیچ کس نداریم. شیان پرستی اعتقادی به وجود خدا , فرشتگان , بهشت و جهنم , ابلیس , اهریمن , ارواح شیطانی , ارواح خوب , جن, دیو و ... ندارند.

۳ اعتقاد به مقام نیمه خدایی زن و مرد اولیه به عنوان خالق نسل کره زمین

۴ بزرگداشت الهه های ملل باستان، مانند ایزس، لات و ... و احترام به عقاید جاهلی ملل باستان .

۵ اعتقاد قوی به آداب و رسوم مصر باستان

۶ اعتقاد فراوان به اومانیسم

۷ اعتقاد فراوان به ماتریالیسم (ماده گرایی) و عدم اعتقاد به روح و مسایل فرامادی همچون روح و فرشته ...

اعضای این گروه ها برای نشان دادن دشمنی خود با مذاهب، از نمادی که مربوط به شیطان پرستان باستان است، استفاده نموده و از آن برای نشان دادن بی اعتقادی خود به عالم آخرت بهره می جویند. البته لازم به ذکر است که فراماسون ها و شیطان پرستان، خودشان نیز به این مسأله اعتراف کرده اند؛ تا آنجا که در بعضی از کتب شیطان پرستان، مطالب زیر به چشم می خورد. اعضای این گروه ها در واقع هیچ اعتقاد قلبی به مسایل فرازمینی مانند خدا، فرشتگان، شیطان و ... ندارند و معتقدند که تنها ماده، وجود خارجی دارد.

۸ اعتقاد راسخ به سلیمان (Solomon) نه به عنوان نبی، بلکه به عنوان پادشاه، جادوگر و ماسون اعظم.

اکنون بیشتر خوانندگان دنیا زیر نظر آنها می خوانند، آنها بیشتر شبکه های دنیا را در اختیار دارند و میخواهند ذهن ما را بگیرند چون جامعه ای که قدرت تفکر نداشته باشد به راحتی می توان بر آن حکومت کرد.

پس از این آشنایی با فراماسون و فراماسونری در اینجا به رابطه ظهور و ایجاد پدیده هایی مثه جام جهانی یا المپیک با تشکیلات فراماسونری می پردازیم.

نمادها و تاثیرات فراماسونی را در اغلب پدیده های بشری می توان مشاهده کرد که نشان از قدرت و نفوذ این تشکیلات دارد. ما در این بخش به نمادها و تاثیرات فراماسونی در برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال و همچنین مسابقات المپیک می پردازیم.

برای نمایان شدن این تاثیر در برگزاری مسابقات جام جهانی و المپیک، ما به دوره های پیشین این مسابقات یعنی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی و مسابقات المپیک تابستانی 2012 لندن می پردازیم.

جام جهانی 2010

در جام جهانی 2010 نمادها و نشانه های فراماسونی را به خوبی می توان مشاهده کرد که ما در اینجا به آن می پردازیم.

نشانه‌های فراماسونی در توپ جام جهانی 2010

اگر در طرح‌های مثلثی منقوش بر روی توپ این بازی‌ها که حرف و حدیث زیادی نیز در باره آن بوجود آمد اندکی دقت بفرمایید متوجه خواهید شد که روی بدنه توپ سه هرم آیرودینامیک طراحی شده که در کنار هر ضلع آن یازده مثلث یا هرم کوچکتر قرار دارد که مجموعاً در اطراف هر مثلث بزرگ 33  مثلث یا هرم کوچک جای می‌گیرد. که اشاره به دو عدد فوق مقدس ماسون‌ها یعنی یازده و سی و سه دارد! (اعداد نه، یازده، سیزده و سی و سه اعداد مقدس ماسون‌ها هستند و در این میان عدد 11 از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است(.

برای طراحی این توپ از یازده رنگ استفاده شده و همانطور که مستحضر هستید خود آرم شرکت آدیداس از جمله آرم‌های ماسونی معروف به شمار می‌رود. لذا حرف و حدیث‌هایی که درباره توپ بوجود آمد تنها وسیله‌ای برای متمرکز کردن توجهات بر روی توپ این بازی‌ها بود که در پس پرده تفکرات و اهداف شوم و شیطانی گردانندگان ماسون فیفا را در خود نهان کرده بود.

شاید بگویید این موارد اتفاقی است اما وقتی به این نکته دقت کنیم که بازی‌ها در روز 11 ژوئن آغاز و دقیقا 11 ژولای پایان می‌یابد (ماههای ششم و هفتم میلادی که جمعشان 13 می‌شود) ماجرا اندکی مشکوک‌تر می‌شود.

عبارت "Jabulani "  بر روی توپ جام جهانی

 حتی با خوشبینانه‌ترین حالت و مسامحه فراوان شاید بتوان همه اینها را اتفاقی دانست اما درباره عبارت "Jabulani "  که در زیر آرم آدیداس نقش بسته است را چگونه می توان توجیه کرد؟

اگر بر روی توپ این بازی ها خوب دقت کنیم با عبارت عجیبی مواجه می شویم که دیگر هر گونه شکی را در این باره بر طرف می سازد؛ در حالی که این واژه بسیار بسیار به عبارت "Jahbulon " که نام خدای شیطانی ماسونهاست شباهت دارد. گفتنی است ماسون‌ها در درجات بالای سازمان، موجودی به نام  " Jahbulon " که تلفظ فارسی آن "یه بال آن " می شود را می‌پرستند. که ترکیبی از سه خدا یعنی "یهوه " (خدای یهودیان) ، "بعل "(خدای باستانی بین النهرین) و "آن "(همان اوسیریس خدای مردگان در مصر باستان) است. در واقع یهودیان سامری نسب (نه موحدان معتقد به تورات حقیقی) که در دو منطقه مصر و بین النهرین زندگی کرده بودند، این خدایان را وارد در دین جدید خود نمودند و با این تحریف بزرگ، خدایی ترکیبی ساختند و فراماسونری نیز که بی‌شک فرزند نامشروع یهودیت صهیونیزم است آنرا به ارث برده است.

شایان ذکر است فیفا اعلام نمود عبارت "Jabulani " نام یکی از 11 زبان زنده در آفریقای جنوبی است (باز هم 11) و در توضیحی دیگر آن را واژه‌ای از زبان Zulu  دانست که به معنای " شادی کردن "است.  در این صورت نیز این پرسش مطرح می شود که آیا واقعا توپ جام جهانی جای درج کلمه‌ای از یکی از 11 زبان آفریقای جنوبی است؟

همچنین بر روی توپ این بازی‌ها اگر خوب به آن توجه شود در گوشه بالای سمت راست آن شاهد سر پرنده‌ای هستید که بدون هیچ توجیهی در این لوگو جای گرفته است. در واقع این پرنده نماد "هروس " خدای شیطانی و اسطوره‌ای ماسون‌هاست (فرزند ایزیس و اوزیریس) که اورا با حضرت مسیح برابر می‌دانند.

از دیگر موارد قابل ذکر در برگزاری این مسابقات این است که در میان ورزشگاه‌های کشور آفریقای جنوبی که برای جام 2010 ساخته شدند ورزشگاهی شبیه به "چشم " نیز وجود داشت و نکته جالبتر اینکه نام آن "MOSES " یا همان "موسی " است.

 

ادامه دارد . . .

https://www.cafetarikh.com/news/20593/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما