۰
plusresetminus
گزارشی از توسعه فروشگاه اینترنتی موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران

جامع ترین فروشگاه اینترنتی در حوزه تاریخ معاصر ایران

مدیریت فروشگاه با درنظر گرفتن تخفیف برای محصولات فوق العاده خود و همچنین طراحی امکانات خرید اینترنتی به واحد پول دلار، یورو و تومان سعی کرده است مشتریان با سهولت به محصولات فروشگاه دسترسی داشته باشند.
جامع ترین فروشگاه اینترنتی در حوزه تاریخ معاصر ایران
ضرورت و اهمیت فروشگاههای اینترنتی

فناوری‌هایی مانند اینترنت، افراد را از دیدار‌ مستقیم مغازه‌ها دور می‌کند‌ و در‌ عوض، آنها به دنبال مفهوم خـرید الکترونیکی هستند. این مهم از فـشار سـاعت‌های طولانی کار و در نتیجه وقت کمتر برای فعالیت‌های اجتماعی ناشی شده است. لذا افراد به دنبال راه‌های جدید‌ خرید هستند. فروشگاه اینترنتی چیزی فراتر از یک سایت معمولی است و باید با توجه به جـنبه‌های تجاری و سهولت توسط مشتریان طراحی و ساخته شود. خرید‌ اینترنتی‌ بر اساس تجربه واقعی از خرید نیست، بلکه بر اساس ظواهری مانند تصویر، شکل، اطلاعات کیفی و تبلیغات از کالا قرار دارد. خـرید اینترنتی زمانی مطلوب و رضایت‌بخش‌ است‌ که سایت‌های فروشندگان دارای سرعت بالا و ساده باشد. سایت‌های قابل دسترسی آسان و کم کم، زمان فروش را کوتاه و میزان تلاشی را که مصرف‌کنندگان باید صرف درک و فهم چگونگی فروش‌ اینترنتی‌ کنند، اقتصادی و بـهینه مـی‌سازد . بررسی‌ها در مورد پذیرش رایانه و کاربرد آن نشان می‌دهد که اگر رایانه وسیله‌ای برای سرگرمی در نظر گرفته شود، انگیزه کاربرد‌ آن‌ بیشتر‌ می‌شوند. اگر در مغازه مجازی‌ امکانات‌ تفریح‌ بیشتری قـرار بـگیرد، افراد بیشتری جذب می شود. مدیران مغازه‌های مجازی با نشان دادن اهمیت، فواید و سهولت کاربرد آن، می‌توانند تعداد‌ بیشتری‌ از‌ مشتریان را جذب کنند.

نمونه هایی از کتب تاریخی عرضه شده در فروشگاه

 

 



 



راه اندازی فروشگاه اینترنتی موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران

با درنظر گرفتن موارد فوق و نظر به اهمیت ، ضرورت و سهولت خرید اینترنتی؛ موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران جهت سهولت دسترسی اساتید، نخبگان، دانشجویان و پژوهشگران حوزه تاریخ معاصر ایران فروشگاه اینترنتی را راه اندازی نموده است. هدف موسسه مطالعات تاریخ معاصر از راه اندازی این سایت از دیدگاه مسئولان موسسه افزایش آگاهی افکار عمومی نسبت به تحولات تاریخ معاصر ایران، سهولت دسترسی به جدیدترین و نفیس ترین منابع تاریخ معاصر ایران و ارائه آخرین و جدید ترین محصولات پژوهشی ذکر شده است . البته لازم به ذکراست که مدیریت فروشگاه با درنظر گرفتن تخفیف برای محصولات فوق العاده خود و همچنین طراحی امکانات خرید اینترنتی به واحد پول دلار، یورو و تومان سعی کرده است مشتریان با سهولت به محصولات فروشگاه دسترسی داشته باشند.

 

برای مشاهده فروشگاه اینترنتی اینجا کلیک نمایید.   

 

https://www.cafetarikh.com/news/21719/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما