۰
plusresetminus
دکتر ژوزف گوبلز وزیر تبلیغات دولت نازى آدولف هیتلر بود که پس از خودکشى هیتلر - پیشواى اعظم حزب نازى-، ابتدا ترتیب مرگ هر شش فرزندش را داد و سپس خود را به کام مرگ فرستاد.گوبلز، پیش از هر چیز به واسطه بیان شورانگیز و عقاید شفاف ضدیهودى‌اش شهرت دارد. او در تبلیغات به اصل یا تکنیک «دروغ بزرگ» معتقد بود.براساس این اصل، می‌بایست یک دروغ را آن قدر تکرار کرد که به بخشى از حقیقت بدل شود.
گوبلز شناسی + عکس


روز عروسی "ژوزف گوبلز" وزیر تبلیغات آلمان نازى . هیتلر بعنوان ساقدوش در پوشش کلاه و کت بلند در پشت سر او و همسرش قدم می‌زند.

دکتر ژوزف گوبلز وزیر تبلیغات دولت نازى آدولف هیتلر بود که پس از خودکشى هیتلر - پیشواى اعظم حزب نازى-، ابتدا ترتیب مرگ هر شش فرزندش را داد و سپس خود را به کام مرگ فرستاد.گوبلز، پیش از هر چیز به واسطه بیان شورانگیز و عقاید شفاف ضدیهودى‌اش شهرت دارد. او در تبلیغات به اصل یا تکنیک «دروغ بزرگ» معتقد بود.براساس این اصل، می‌بایست یک دروغ را آن قدر تکرار کرد که به بخشى از حقیقت بدل شود.در دسامبر سال 1931 او با بیوه‌اى به نام "ماگدا کواندت" ازدواج کرد که از ازدواج قبلى خود صاحب پسرى به نام "هرالد" بود و بعدها تا مدارج بالاى "اس اس" (نیروی امنیتی ویژه آلمان نازی) پیشرفت کرد.درباره همسرش، ماگدا، شایعه بسیار است و بسیارى او را دلباخته "آدولف هیتلر" مى‌دانند که صحت آن بسیار مورد شک است.

https://www.cafetarikh.com/news/19425/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما