۰
plusresetminus
برشهایی از کتاب «یوسرائیل و صهیوناکراسی»،‌

نقشه راه جهودان در امریکا

احتمالا شما هم از خود پرسیده‌اید که: « آمریکاست که اسرائیل را زیر سلطه خود دارد یا اسرائیل است که قدرت را در آمریکا در دست دارد؟.» بسیاری، گردانندگان سیاست خارجی آمریکا را جهودان صهیونیست‌ می‌دانند.
نقشه راه جهودان در امریکا
مؤلف این کتاب می‌نویسد:

«بعضی از آمریکایی‌ها با ارائه اسناد، مدارک و دلایل متقن اظهار می‌دارند که آمریکا چنگال جهودان صهیونیست است و در حقیقت دمکراسی (و یا مردم‌سالاری و حکومت مردم بر مردم) در آمریکا حاکم نیست، بلکه زایناکراسی (صهیون‌سالاری)، یعنی سلطه صهیونیسم برمردم، حاکم است و آمریکا سیطره جهودان صهیونیست است.»

احتمالا شما هم از خود پرسیده‌اید که: « آمریکاست که اسرائیل را زیر سلطه خود دارد یا اسرائیل است که قدرت را در آمریکا در دست دارد؟.» بسیاری، گردانندگان سیاست خارجی آمریکا را جهودان صهیونیست‌ می‌دانند. یعنی در آمریکا سلطه صهیونیسم بر مردم حاکم است، لذا معتقدند که ایالات متحده آمریکا را باید ایالات متحده اسرائیل نامید. نویسنده این کتاب سعی کرده است تا با نگاهی مستند در آمارها و تحلیل‌ها به این موضوع بپردازد. از نکات قابل توجه در این کتاب آن است که نویسنده از منابع آمریکایی و صهیونیستی استفاده کرده است. در این کتاب موضوعاتی همچون نقشه راه جهودان، دموکراسی در آمریکا، جنگ‌های جهانی اول و دوم، نوع حکومت در انگلیس و هولوکاست به چشم می‌خورد.

آمریکایی‌ها همواره صحبت از دموکراسی می‌کنند که خودشان هم بهره‌ای از آن ندارند. رئیس جمهور آمریکا توسط مردم انتخاب نمی‌شود. در اصل الکتورال کالج است. یعنی هیأتی رئیس جمهور آمریکا را انتخاب می‌کند و نه مردم. در کتاب «یوسرائیل و صهیوناکراسی: ایالات متحده اسرائیل و سلطه صهیونیسم بر مردم» به این قضیه پرداخته شده است.

 
 

https://www.cafetarikh.com/news/20218/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما