۰
plusresetminus
امام(ره) در روزهای تاریک و خونین 15 خرداد 42 قهرمانانه فریاد زد «یاران من در گهواره‌اند» و اینک همان‌ها دلیر مردان عرصه نبرد در جبهه داخل و خارج، سربازانی فداکار و یارانی جان بر کف برای امام خویش هستند.
روزی که دنیا به یاران در گهواره سپرده شد
وبلاگ چمدان آبی نوشت: عمامه‌های خون آلود فرزندان پیامبر در عاشورای 15 خرداد در مدرسه فیضیه گویاترین سند افتخار برای روحانیت و مسئولی است که همیشه پیشتاز جبهه حق در نبرد با باطل بوده است.

حاکمیت امروز خط حزب الله بر پهنه کشور اسلامی ایران در نتیجه کفن پوشی‌های مردم دلاوری است که برای کلمه توحید هزاران مصیبت را به جان خریدند.

آنگونه که 50 سال پیش در باور هیچ احدی نتیجه‌ای چنین بزرگ نمی‌آمد؛ امروز بعد از آن تجربه گرانقدر آنانی دچار اضطراب و دغدغه خاطرند که بر حقانیت حق چندان باوری ندارند اما به دست توانای امت اسلام و با پشتوانه عظیم ایثار ملت، خورشید درخشان اسلام بر تمام سرزمین‌ها پرتو خواهد افکند و جهانی را حیاتی دوباره خواهد بخشید.

روز ظهور صداقت و اخلاص امام امت است؛ امامی که در روزهای تاریک و خونین 15 خرداد 42 قهرمانانه فریاد زد یاران من در گهواره‌اند، اینک دلیر مردان عرصه نبرد در جبهه داخل و خارج سربازانی فداکار و یارانی جان بر کف برای امام خویش هستند.

جوشش خون 15 هزار انسان بی‌گناه شهید که 50 سال پیش بر سنگفرش خیابان ریخته شد نتیجه‌اش درخت تنومند و استوانه با ارزشی است که ولایت فقیه نام دارد.

تظاهرات میلیونی مردم در 50 سال پیش تنها به دلیل اعلام وفاداری به اسلام و عشق به امامی بود که ذره ذره وجود خویش را وقف نجات بندگان خدا کرده بود.

ارواح طیبه شهدای 15 خرداد امروز ما را به استقامت و پایداری در جبهه دفاع از اسلام فرا می‌خوانند؛ استقامتی که به زودی به ثمر می‌نشیند و کام هر موحد خداجویی را از شهدِ پیروزی شیرین می‌کند.

15 خرداد روز ظهور تجلی قدرت اسلام که از آستین امت با پیشوائی امام بر حق به در آمد و ارمغانش نسیم رهائی و طلوع فجر و دمیدن نور بود.

هزاران انسان، شاهدِ سرخی شدند بر مظلومیت حق تا پایه‌های قیام رهایی بخش 22 بهمن بنا شود و امام گوهری بود که از آن روز بر تارک حق درخشید تا به امروز بعد از آن همه عبودیت و سر سپردگی حق معشوق دل شیفتگان و دلباختگان حق است

https://www.cafetarikh.com/news/35019/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما