۰
plusresetminus
حجت الاسلام ماندگاری گفت:دین اسلام برای تمام شئون بشری برنامه های دقیق دارد و از همین رو دنیا تشنه اسلام ناب محمدی(ص) است.
دنیا تشنه اسلام ناب محمدی(ص) است
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری در جشن بزرگ عید مبعث در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) با اعلام این مطلب افزود:دین اسلام برای هدایت بشر آمده و پیام بزرگ بعثت گسترش اخلاق اسلامی در جامعه است.

وی اعتقادات را مرکب هر انسان در رسیدن به سعادت دنیوب و اخروی دانست و تصریح کرد:در این مسیر پر پیچ و خم، احکام مسیر و اخلاق مقصد است.

حجت الاسلام ماندگاری خاطر نشان ساخت:راز بعثت پیامبر در مکارم اخلاق ذکر شده است و حامعه اسلامی نیز باید در راه تخلق به اخلاق اسلامی گام بردارد.

وی رحم و مروت،حلم و بردباری ، حیا ،صداقت ،انصاف و مهربانی را به عنوان شاخصه های اخلاق اسلامی در جامعه ذکر کرد و اظهار داشت:رعایت مطلوب شاخصه های اخلاقی حکم پیشگیری را در جامعه دارد و جامعه را نسبت به آسیب های فرهنگی واکسینه می کند.

بر اساس این گزارش جشن بزرگ شب مبعث پیامبر اعظم (ص) در حرم حضرت معصومه (س) پس از نماز عشاء با اجرای تواشیح توسط گروه بقیه الله آغاز شد و بعد از سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری با مداحی حاج عباس حیدرزاده پایان یافت.

https://www.cafetarikh.com/news/27004/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما