۰
plusresetminus
وام بلا عوض به دولت فخیمه بریتانیا برای تامیین آب آشامیدنی مرغوب برای شهروندان لندن . وام بلا عوض به دولت فخیمه ایتالیا برای جلوگیری از زیر آب رفتن شهر ونیز
افتخارات شاه از وام به لندن و ونیز تا ...
یکی از کاربران شبکه اجتماعی فیس بوک در مورد وام‌های بلاعوض که حاکی از پز و توهم قدرت شاه بود به غرب بود، نوشت:‌وام بلا عوض به دولت فخیمه بریتانیا برای تامیین آب آشامیدنی مرغوب برای شهروندان لندن .
وام بلا عوض به دولت فخیمه ایتالیا برای جلوگیری از زیر آب رفتن شهر ونیز .و....
در اولین سالهای نوجوانی و زمانیکه تازه دوران کودکی را پشت سر نهاده بود در مدرسه ای که در اروپا در آن تحصیل میکرد به مستخدمه مدرسه تجاوز میکند و خانواده پهلوی برای جلوگیری از این بی آبرویی مبلغ 5000 هزار دلار به مستخدمه غرامت پرداخت میکند .
شاه پر ادعای ایران که مغز خالی از تفکرش فقط برای به ...باد دادن هست و نیست ایرانیان و کشتار بیگناهان به تکاپو میافتاد در امر تحصیل آنقدر کودن بود که نتوانست تحصیلات خود را تا حد دیپلم در اروپا به پایان ببرد و به ناچار در ایران با مدرک جعلی و ساختگی دیپلمه شد .
در جشن دو هزار و پانصد ساله سلطنتی در شیراز که میلیونها از کیسه مردم رنج کشیده برای آن هزینه شد آنقدر صحنه های عجیبی از فساد این جرثومه پلیدی و خاندانش دیده شد آنهم در ماه مبارک رمضان که به نقل از یکی از سفیران اروپایی حاضر در مجلس اگر یکی از این صحنه ها در اروپا از سوی حکومتها و دولتمردان واقع میشد نظام حکومتی آن کشور بی درنگ سقوط میکرد .



https://www.cafetarikh.com/news/35431/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما